top of page
  • תמונת הסופר/תMichal Ofir

טיפים לאיפור ערב

עודכן: 19 ביוני 2023


איפור ערב עדין
איפור ערב טבעי וזוהר ליובל

מה הדרך הטובה ביותר ליצור איפור ערב בצורה קלה ומהירה?

תעשי את זה פשוט - Keep it simple

בין אם את הולכת לאירוע בגן אירועים, אולם הרצאות, מסעדה, בר או מועדון, איפור ערב שונה מאיפור יום. אבל זה לא אומר שאיפור ערב אינו יכול להיות טבעי. בעזרת כמה שלבים פשוטים, תוכלי ליצור איפור ערב, או להפוך איפור יום לאיפור ערב שיהיה גם טבעי וגם זוהר. יוצאת לבלות, בדרך לפגישה, תוך כדי דייט? הנה מספר טיפים שיראו לך שאם עושים את זה נכון, איפור, זה לא כזה סיפור.


הדרך הכי פשוטה ומהירה להפוך איפור יום לאיפור ערב, היא להשתמש במוצרי איפור בגוונים שונים מאילו שאת נוהגת להתאפר ביום יום עם הדגשות נוספות באיפור כגון עיניים באיפור מעושן, או איילנר.

במהלך היום אנחנו אוהבות להתאפר עם צלליות בגוונים טבעיים, או להתאפר בלי צלליות בכלל. מה שנשים רבות, מעדיפות לעשות מפאת חוסר זמן בבוקר. לעומת זאת בערב, כשיש לך יותר זמן וחשק להשקיע באיפור, איפור עיניים עם צלליות בגוונים בולטים ונועזים אני מבטיחה לכן, שגם צלליות בגוונים של סגולים בשילוב עם צלליות בגוונים של זהב וברונזה, נראות ומשתלבות נפלא בתאורת ערב. וזה לא חזק, או "צעקני" מידי.


רוצה לדעת באיזה מוצר איפור הכי קל לעשות איפור ערב?

לכי על שימר- נגיעה קטנה ממנו הופכת הפנים לזוהרות ויפות

תוספת צלליות מבריקות בגימור מבריק, ותוספת של שימר בסומק ובנקודות האור בפנים הופכים אותך בשנייה אחת לזוהרת ומאורת ( כן, גם אם לא הספקת להחליף את האיפור מהבוקר)

אין לך מושג איזה אפקט יש לנגיעה של צללית מבריקה במרכז גלגל העין ובזווית הפנימית של העין. אפשר להוסיף רק מסקרה וזה נראה מושלם. אם את לא מוותרת על האיילנר עדיף להניח צללית מבריקה בגוון טבעי.

תוספת של צללית מבריקה בגוונים אפורים/מוזהבים ואפילו ירוקים מעל איפור מעושן הופכת את האיפור לזוהר, גם אם העיניים מאופרות בגוונים כהים. אם את רוצה ללכת על "כל הקופה" תשלבי גם שימר נוזלי לפני הנחת המייקאפ ושימר באבקה מעליו.

רוצה לדעת עוד איך משתמשים בשימר? הכל בכתבה שהכנתי https://bit.ly/3BOSxg6


איפור ערב שזוף וזוהר
צילום רעיה אלטמן

רוצה לדעת איזו טכניקה מהירה לאיפור ערב?

לכי על סומק זה כל הסיפור

שילוב של סומק בקרם, טינט, סומק במרקם אבקה אם את נוהגת להתאפר לעבודה עם סומק בגוונים עדינים או מוותרת על סומק בכלל, באיפור ערב הסומק הרבה יותר משמעותי מאיפור עיניים בעיניי.


איפור ערב לחתונה
איפור לטלי עם שילוב של סומק בגוון שזיף

יש לך דייט רוצה מראה רך ורומנטי?

השתמשי בסומק בגווני פסטל, ורוד חם, כתום לפי גוון העור. זה עובד נפלא בשילוב עם ברונזר, רק אל תשכחי להניח את הסומק עם מברשת מתאימה, שהסומק לא ייראה כמו כתם.

מוצרי איפור מומלצים
canva.com

אוהבת לאפר את השפתיים בגוונים טבעיים בלבד?

בערב תשתמשי באודם בגוון נועז ובגימור שקוף

אודם אדום הוא ללא ספק אחד הדברים באיפור שיש נשים שממש אוהבות ללכת איתו ויש כאלה שלא יכולות לחשוב על עצמן עם גוון כל כך נועז ובולט. אם את אחת מאלה שלא אוהבות להדגיש בצורה בולטת את השפתיים, אבל עדיין רוצות להוסיף טיפה צבע, ישנם המון פורמולות עם גימור שונה. אני ממליצה על אודם בגימור מבריק, שקוף ואפילו רק ליפגלוס עם גוון. טיפ שעובד תמיד נפלא, למי שלא רוצה להדגיש את השפתיים בצורה בולטת מידי, הניחי עיפרון שפתיים אדום ומעליו lip balm בגוון דובדבן, ככה יש סיכוי שתתחברי יותר לגוון האדום.

איפור שפתיים במגוון מרקמים וגימורים
canva.com

גוונים עדינים של צבע לשפתיים בגוון ורוד או ניוד יתאימו לאיפור מעושן בעיניים. תוספת קטנה של ליפגלוס שקוף ומבריק על כל גוון של אודם, מוסיפה המון.

איפור עיניים מעושן
איפור לליאור לחתונה

איפור ערב מקצועי

איפור ערב מקצועי או כמו שאנחנו קוראים לו איפור אירוע, מתייחס לאיפור בו את בעלת האירוע, או חלק משמעותי ממנו- אחות של חתן/כלה, אמא של חתן/כלה, בר מצווה/בת מצווה...

באיפור אירוע את במרכז, כל העיניים נשואות אלייך, את מצולמת ללא הפסקה ולכן האיפור חייב להיות מודגש ומדויק מאשר איפור ערב רגיל. איפור אירוע יכול להיות בגוונים טבעיים ועדינים, או איפור מודגש בגוונים בולטים, הכול תלוי בסגנון של השמלה, אופי האירוע וההעדפות האישיות שלך. איפור ערב מקצועי חייב להחזיק מספר לא מבוטל של שעות, לפעמים משעות הצהריים ועד הלילה ולכן הוא עמיד יותר. איפור אירוע נעשה על ידי מאפרת מקצועית.



אהבתן את הכתבה?

כתבו לי בתגובות לאיזה מהטיפים התחברתן



אתרים מומלצים לקנייה של איפור


עדה לזורגן

למתנה קטנה ממני תוסיפו קוד קופון- 555


מייקאפ מינרלי של חברת מינרז

למתנה קטנה ממני תוסיפו קוד קופון- 555


מוצרי טיפוח להכנת העור על בסיס טבעי של חברת INES



רוצה לדעת עוד על סדנאות האיפור בשיטה שלי?



פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page