top of page
  • תמונת הסופר/תMichal Ofir

5 טיפים לאיפור עם שימר

עודכן: 20 בדצמ׳ 2022


יוצאת לבלות, בדרך לפגישת עבודה, רוצה להתאפר יפה לאירוע, עולה לשיחת זום, יוצאת לדייט הנה משהו קטנטן באיפור שיהפוך בשניות אותך ליפה וזוהרת. ואם עושים את זה נכון, זה לא כזה סיפור.

ולמוצר איפור הנפלא הזה קוראים שימר: השימר מגיע במגוון מצבי צבירה וטקסטורות. אבקה, נוזל או קרם ותפקידו ביקום הוא להעניק לעור פנייך מראה מבריק ואסטטי. את השימר הנוזלי אפשר לערבב עם מייק אפ, ניתן גם לפזר שימר באבקה בעדינות על עצמות הלחיים, ביחד עם מייק אפ או לחוד. למי שמעוניינת להרחיב את גבולות הזוהר, מוזמנת לערבב שימר אבקתי עם קרם גוף או שמן גוף ולפזר בעדינות באזור המחשוף, הכתפיים והידיים טיפ קטן שתופס בעיקר לאירועים עם שמלת ערב. זה משתלב נפלא עם מחשוף ושיזוף. הדגשה של עצמות הלחיים בתוספת הברקות תעניק לפנייך מראה מחוטב. לאיפור ערב נקי וזוהר את יכולה גם ליהנות מאפקט של עיניים מודגשות ונקיות ולגוון בצלליות "נצנצים" שביום יום עשויות להבריק מידי אבל בתאורת ערב של מסעדה, מועדון, הופעה או אירוע חשוכה יכולות לשדרג את המראה בקלות.




דוגמנית ליאור גלזר איפור מיכל אופיר
איפור יום עם שימר


ההבדל בין הסוגים והגוונים השונים של השימר

ההבדל בין השימרים נובע מהמרקם, מהגוון ומרמת הגימור. המוצרים הנפוצים ביותר הם שימר נוזלי לרוב בעל גימור מבריק ומטאלי. שימר בסטיק בעל הברקה עדינה וטבעית ומאוד קל ונוח להתאפר איתו. שימר מוצק מגיע בצורה של אבקה דחוסה- זהו השימר הנפוץ ביותר לשימוש הן בקרב נשים והן בקרב מאפרים מקצועיים. שימר בתפזורת היתרונות שלו שאפשר לשלוט על הכמות בעזרת המברשת איתה מניחים את החומר(מברשת קטנה או גדולה), אפשר להניח את השימר גם על המחשוף, זרועות וכתפיים (זה נראה מעולה על עור שזוף).

הגימור של השימר היא נקודה שחשוב לי מאוד להדגיש. אומנם מדובר במוצרים עם גימור מנצנץ וזוהר, אולם ישנן רמות שונות של הברקה, החל מהברקה שנראית עדינה וטבעית היוצרת מראה עור מואר וזוהר, הברקה מטאלית חזקה ובולטת יותר ועד למה שאנחנו קוראים שימר שיש בו "נצנצים". בכל אחד מהמרקמים שציינתי קודם, ישנן רמות שונות של גימור. חשוב מאוד להתאים את הגימור של השימר לסוג העור, לגיל ולאופי של כל אחת.





canva.com
הסבר על סוגים שונים של שימר לפי שיטת maximum.u



היכן מניחים את השימר?

את השימר מניחים בנקודות שונות בפנים, האזור המחמיא ביותר לכל אחת הוא על החלק הגבוה של עצם הלחי. הנחת השימר בנקודות הנוספות כמו גשר האף, קצה האף, תפוחי הלחיים ומעל השפה דורשת דיוק ומיומנות גדולה יותר. טיפ שלי הנחת שימר נוזלי מתחת למייקאפ יוצרת מראה זוהר ומואר ולא מודגש וזה מאוד פשוט ומהיר. במוצרים כגון פריימר (הבסיס לפני הנחת המייקאפ) ואפילו בסוגים שונים של קרם הלחות יש אפקט של הברקה.


מיכל אופיר מסבירה על הנחת שימר

האם אפשר להניח שימר בכל גיל?

בהחלט שאפשר ואפילו רצוי להניח שימר בכל גיל. כפי שהסברתי הכל תלוי בסוג המרקם והגימור של השימר. וכמובן בסגנון האיפור אותו רוצים להשיג.


האם איפור עם שימר מתאים גם לאיפור יום או רק לאיפור ערב?

איפור עם שימר מתאים לאיפור יומיומי ולאיפור ערב. ישנם סוגים רבים של שימר, אני ממליצה להשתמש בשימר עם הברקה עדינה וטבעית, אשר מתאימה לאיפור יום ולשימר עם הברקה חזקה או הברקה מטאלית המתאימה יותר לאיפור ערב ,איפור לאירועים ואיפור כלות.


 canva.com
גוונים שונים של שימר לפי שיטת maximum.u


למי לא מתאים להתאפר עם שימר?

כמעט לכל אחת מתאים להתאפר עם שימר. המקרים הבודדים בהם אני לא ממליצה להתאפר עם כמויות גדולות של שימר באזורים שונים בפנים, רק אם יש עור שמן מאוד, עור עם פצעונים ואו חטטים. תמיד אפשר להתאפר עם צלליות שימר (צלליות מבריקות) בעיניים המעניקות גם מראה מבריק וזוהר.



טרנדים

ולסיום, כולנו מושפעות מטרנדים הן באופנה והן באיפור. המוטו שלי הוא להתאים את הטרנד אלייך ולא ההיפך. בכל עונה מוציאות חברות האיפור בין 4-5 טרנדים, איפור עם שימר במינון כזה או אחר הוא תמיד חלק מהטרנדים המובילים.



דוגמנית ליאור גלזר איפור מיכל אופיר
איפור ערב זוהר עם שימר בהברקה מטאלית









רוצה לדעת עוד על סדנאות האיפור בשיטה שלי?



פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page