top of page
  • תמונת הסופר/תMichal Ofir

המדריך למציאת שמלת הכלה המושלמת


מזל טוב, את מתחתנת! 

את מתחילה לעבור על הפינטרסט, האינסטגרם ושאר הרשתות, כניסה לבלוגים וקבוצות סודיות לכלות ובנוסף גם מלא המלצות מחברות. את מלאה במידע רב, שלעיתים גם מבלבל, ולכן יש מספר דגשים שאני ממליצה להתייחס אליהם לפי הקריטריונים שאת מגדירה לעצמך.


איפור מיכל אופיר  צילום רעיה אלטמן
איפור כלה : מיכל אופיר

  • עיצוב השמלה 

עיצוב וסגנון השמלה משתנה בהתאם לטרנדים המובילים בכל עונה ובכל שנה. סגנון השמלה הוא לעיתים נגזרת של הסגנון והעיצוב של מקום האירוע לדוגמה: לב העיר, חוף הים, מטע, ואולי בפארק על הנחל. נקודה חשובה שיש להתייחס אליה היא מבנה גוף האישה ויש להתאים את השמלה למבנה הגוף והגזרה הייחודית המחמיאה לך.  


  • נוחות מצאת שמלה שמתאימה ומחמיאה למבנה הגוף שלך. האם את מרגישה בנוח? האם את מרגישה בה -את? האם את יכולה להתנועע ולרקוד בה בחופשיות? ומה לגבי סוג הבד? גם אם הוספת לשמלה חרוזים, רקמה, קישוטים או דפוסי תחרה ההמלצה שלי לבחור בדים אווריריים  ונושמים. במידה ויש שמלה נוספת לריקודים, עדיין את צריכה להרגיש בנוח ובחופשיות גם בשמלה הראשונה. תבחרי שמלה שמייצגת את מי שאת ואת החלומות שלך איך להראות ביום הכלולות. 



  • תקציב וטווח מחירים התקציב הוא חלק משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות. השאיפה היא למצוא שמלה שתתאים לא רק לסטייל אלא גם לתקציב שלך. * אם בחרת בשתי שמלות, חפשי אצל המעצבים מבצעי סוף שנה הכוללים שתי שמלות כלה שונות והינומה. * ניתן לבחור שמלה אחת בשני לוקים- שמלה קלאסית הכוללת חצאיות ושרוולים הניתנים להסרה. לוק ראשון  לקבלת הפנים והחופה ולוק נוסף פחות רשמי לריקודים.  * בחירה בדגמים של שנה שעברה או בדוגמאות (sampels).   * השכרת שמלה במקום תפירה של  שמלה חדשה. * אאוטלט שמלות כלה- דגמים משנים קודמות או שמלות שחזרו מהשכרה של מספר מעצבים. * שמלות יד 2 - קנייה ישירה מכלות שהתחתנו ומוכרות את השמלה שלהם.

  • מיקום של המעצב/ת במקרה שתצטרכי להגיע מספר פעמים למדידות, את מעדיפה שזה יהיה במקום קל ונגיש, או במקום שכרוך בנסיעות. אם הזמנת שמלה באינטרנט, תמצאי מראש תופרת שתוכלי להגיע אליה לתיקונים במידת הצורך.


  • טווח מידות אם את מעוניינת להשכיר, שווה לבדוק אם ישנן דגמים בטווח רחב של מידות. אם את משכירה שמלה ומתחתנת בשלבי הריון, תבדקי עם המעצב/ת שניתן ואפשר יהיה לבצע תיקונים בהתאם לצורך, סמוך מאוד למועד החתונה.

שמלות כלה בעיצוב קלאסי עם כתפיים חשופות ושילוב של נפח. שמלות כלה יוקרתיות עם שובל ארוך המעניק נפח וכתפיים חשופות של המעצבת ערבה פולק.  https://www.instagram.com/arava_polak_bridal/

מתוך עמוד האינסטגרם של ערבה פולק
שמלת כלה עם טול ארוך של המעצבת ערבה פולק
מתוך עמוד האינסטגרם של ערבה פולק
שילוב של תחרה ופרחים עדינים בעיצוב ערבה פולק

"לגלות טפח ולכסות טפחיים"

שמלות עם שילוב של שסע או שמלה המורכבת משני חלקים.

שילוב של שמלות כלה קלאסיות עם נגיעות ורמיזות של שמלות ערב סקסיות.

אצל המותג כלה קלה אפשר למצוא שמלת כלה סקסית עם שילוב של כתפיים חשופות, שסע  ושרוולי בישוף. לעמוד האינסטגרם של כלה קלה https://www.instagram.com/kalakalabridal/


מתוך עמוד האינסטגרם של כלה קלה
שמלת כלה עם שרוולי בישוף ובדים נשפכים של המותג כלה קלה

עוד עיצוב מעניין לשמלת כלה עם מחוך והצצה לבטן חשופה. לעמוד האינסטגרם של כלה קלה, https://www.instagram.com/kalakalabridal/



מתוך עמוד האינסטגרם של כלה קלה
שמלת כלה של המותג כלה קלה

פרחים ושילוב של בדים בטקסטורות ואורך שונה

בעמוד האינסטגרם של כלה קלה https://www.instagram.com/kalakalabridal/ תוכלו לראות דגמים יפיפיים של שמלות שילוב של טקסטורות של פרחים על בד ועל טול.

מתוך עמוד האינסטגרם של כלה קלה
שמלת כלה בשילוב של טקסטורות ואורך של המותג כלה קלה

"את הכי יפה  שנוח לך"

משפט שרלוונטי לכל אירוע ובטח כשמדובר בשמלת הכלה שלך.

במותג סימפלי יו שמלות כלה ותמצאו שפע של שמלות יפות, קלילות עם בדים רכים ונעימים. כנסו לעמוד האינסטגרם ותגלו עולם שלם על עיצובים וסגנונות. https://did.li/oTpIw

מתוך עמוד האינסטגרם של סימפלי יו שמלות כלה
עיצוב יפה עם בדים נשפכים של המותג סימפלי יו שמלות כלה

שמלות עם שרוולים ארוכים

שמלות עם שרוולים ארוכים הפכו להיות מבוקשות לא רק במגזרים דתיים.

יש להן נוכחות ועוצמה. ניתן גם ליצור שמלה בה אפשר יהיה להוריד את את השרוולים לחלק של הריקודים. כנסו לעמוד האינסטגרם של המותג סימפלי יו שמלות כלה לעוד עיצובים מיוחדים של שמלות כלה.  https://did.li/oTpIw

מתוך עמוד האינסטגרם של סימפלי יו שמלות כלה
שמלת כלה עם שרוולים ארוכים של המותג סימפלי יו שמלות כלה

אחרי שבחרת את השמלת כלה והשמלה לחלפה הגיע הזמן לבחור את האיפור והשיער שביחד ישלימו את המראה הסופי.

העיצוב של האיפור והשיער מתכתב פעמים רבות עם הסגנון של השמלה, אם הולכים על לוק אחד שיישאר כל הערב, או שמחליפים לשלב הריקודים.


זה השלב של ההכנות שלך, ביחד עם האנשים הקרובים לך, והוא ללא ספק החלק שבו אני יכולה לעזור (((:::

איפור מיכל אופיר צילום ינאי רובחה
איפור מיכל אופיר עיצוב שמלת כלה ענבל רביב


שיהיה במזל טוב ובשעה טובה!

שלכם,

מיכל



















































פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page