top of page
  • תמונת הסופר/תMichal Ofir

מה הקשר בין איפור לעיצוב פנים?

עודכן: 13 באפר׳ 2023


עיצוב פנים איילת עפגין איפור מיכל אופיר צילום רעיה אלטמן

גם וגם מערכת יחסים מאוזנת, זה כל הסיפור. שיח נשים עם מעצבת הפנים איילת עפגין https://www.ayeletafgin.com/

על נקודות של אור, סטייל ,שיק ופרקטיות. אחרי הכול כולנו רוצים בית מעוצב, מואר והרמוני, ולהיות יפים מלאי אור, שיק וסטייל. הכמיהה אחר סטיילינג היא מרגשת ביותר ובאותה נשימה סוגיית הנוחות היא מעניינת ומרתקת לא פחות. בחרנו להתמקד בנקודות של אור, אפשר להבין אותנו ואפשר להבין מדוע. מן הסתם לאור השפעה מרובה בתחום העיצוב והאיפור.

אף על פי ולמרות כל זה, לא פחות חשוב שיהיה נוח ופרקטי. גם וגם מערכת יחסים מאוזנת, זה כל הסיפור.


איילת מעצבת הפנים מאירה את עינינו על שילוב של צבעי הלבן בעיצוב הבית: " לבן זו אמירה עיצובית. אני אישית, מטורפת על הצבע הלבן, לטעמי הצבע הלבן מסמל את האור. בלי רעשים, בלי הפרעות, נקי, אלגנטי, שיקי, קלאסי, מואר ותמיד טרנדי. לבן מרגיע, רגוע, משחרר ומפיץ אור. ולא פעם אחת, אני שומעת ציוצים של: "לבן זה לא פרקטי", "לבן זה מתלכלך" ואני שואלת למה??? הרי לאבק יש צבע לבן... אמנם מלוכלך קצת :) למעשה, הלבן קל יותר לניקוי והוא מחזיר את כל קרני השמש שמגיעים אליו וזה אולי יכול להסביר לנו, שלבן הוא נוכח בזכות עצמו . שלא לומר שהוא מדגיש את הגוונים בחלל ומעצים את החומרים שלצדו. אז רגע לפני שאתם רוכשים פריטים ואלמנטים, תחקרו ותבינו את החומר. ההבנה הראשונית הזו תעזור לכם לבחור חומרים פרקטים שישמרו לאורך זמן. אז מי אמר שלבן זה לא פרקטי?????"

הטיפ שלי- בחרו בצבע הלבן על כל גווניו מה שנקרא לבן על לבן. ממליצה לבחור את הצבע הלבן בחומרים עמידים ובציפויים קלים לניקוי.


פינת איפור עם תאורה canva.com
פינת איפור עם תאורה בחדר האמבטיה צילום מאיה חבקין

בחלל הזה שולט הצבע הלבן היוצר את הניטרליות אך יחד עם זאת ישנה חזרה בגוון והחומר פליז במראה ובפריטים. העין משוטטת לה בחלל, נוצרת תנועתיות הגורמת למתבונן עניין ללא מאמץ.

פינת איפור בחדר השינה canva.com
חדר שינה עם משחקים של "לבן על לבן" צילום מאיה חבקין

ואיך כל זה מתקשר גם לאיפור אתן בטח שואלות? באיפור מבקשים ממני מראה מואר ונקי. וכאן נכנס לתמונה הטרנד שמוביל אותנו "להאיר את העור". מוצרים כמו שימר, היילטר, פריימר עם אפקט הבהרה ואפילו קרם לחות, יוצרים מראה של עור נקי ומואר. כבר בשלב של טיפוח העור אנחנו מכינים את העור על ידי ניקוי ועיסוי, מה שגורם לעור להראות הרבה יותר זוהר. ישנו מגוון רחב של מוצרים ייעודיים וכל אחת יכולה להשתמש במוצרי האיפור המתאימים לה בהתאם ל "תפריט האיפור שלה."


מוצרים המתאימים לעיסוי ביתי של העור למראה זוהר canva.com
מוצרים המתאימים לעיסוי ביתי של העור למראה זוהר canva.com

ומה הקשר לאיפור? האתגר הגדול שלי כמאפרת כיצד ליצור טשטוש פגמים מבלי להרגיש מסיכה על הפנים?

כבר מזמן שאם החתן או אם הכלה מקבלת מקום של כבוד בחתונה. איפור לעור בוגר, הוא אתגר גדול. מצד אחד לשמור על מינונים נמוכים של מייק אפ, שלא יבליט את הקמטים ומצד שני יגרום לעור להיראות חלק ואחיד. הסוד הוא בהכנה של הפנים, הזנת העור עם מוצרי טיפוח איכותיים המותאמים באופן אישי לסוג העור. בעולם הטיפוח יש שפע של מוצרים הגורמים לעור להראות חלק, אחיד וזוהר, עם מרכיבים חדשים ומתקדמים מתחום המדע. המשאבים וההשקעה בתחום המחקר והטיפוח של, חברות הקוסמטיקה הגדולות, עומדים בקנה אחד עם המחקר בתחום הרפואה. מספר הפטנטים הרשומים והמרכיבים החדשים בתחום הטיפוח לא מביישות את מעבדות החלל של נאס"א. במחלקות ה-R&D - Research and development של המותגים הגדולים, יושבים מדענים מתחום הדרמטולוגיה, ביולוגיה, כימיה, נאנו טכנולוגיה ועוד .


איפור טבעי וזוהר עם שילוב של טקסטורות גם לעור בוגר
צילום אלמוג גבאי איפור מיכל אופיר

ואיך אני יוצרת הדגשות של אור באיפור?

זוכרים את "להאיר את העור?" צבעים בהירים ומוארים, אז באיפור עיניים ההפך הוא הנכון. באיפור עיניים אנו מדגישים ומגדילים את העיניים גם בעזרת גוונים בינוניים כהים ועמוקים. כלות בעלות מבנה של עיניים קטנות, שקועות או בעלות מבנה של hooded eyes הטיפ הזה הוא בשבילכן.

בהדגשת מסגרת העין, עם צבעים כהים כמו: איילנר, עיפרון עיניים בגוון חום או שחור, איפור מעושן עם צלליות בגוונים עמוקים של אפור, חום כהה וגם כחול כהה והדבקת ריסים כל אלה הם דוגמאות להדגשה ולהעצמה של המסגרת הטבעית של העיניים.

לכלות העתידיות מבינכן אשר בוחרות להרגיש בחתונה שלהן הכי טבעי ונוח, אל תפחדו מאיפור העיניים בגוונים כהים יותר, כי הוא מחמיא ומדגיש את העיניים.


איפור ביוטי טבעי וזוהר עם משחק של טקסטורות איפור מיכל אופיר
הדגשת האיפור על ידי משחק של אור וצל צילום רעיה אלטמן

ואיך אני מתייחסת לטרנדים באיפור?

בכל עונה מוציאות חברות האיפור בין 3-4 טרנדים מה שמאפשר לכל אחת להתאים את הטרנד אליה ולא להתאים את עצמה לטרנד ולהפוך להיות קורבן אופנה. כך גם בטרנדים בעיצוב הבית מסבירה איילת, להתאים את הטרנד העכשווי לאופי ולאורח החיים בבית.

זוכרים את ניצן שהשתתפה בעונה הרביעית בתכנית הטלוויזיה המדוברת "חתונה ממבט ראשון"? אי אפשר לשכוח את הגבות המדהימות שלה. הטרנד של גבות עבות ודומיננטיות כובש את הרשת וכולן רוצות גבות עבות ויפות. אז למי באמת מתאים עיצוב של גבות עבות ולמי פחות?

גבות עבות עומדות בפני עצמן, נשים שאוהבות מינימום איפור בעיניים ומינימום איפור בכלל - זה בדיוק בשבילכן

גבות עבות ודומיננטיות צריכות תחזוקה, של ניקיון ועיצוב. מי שחושבת שהטרנד אומר גבות עבות ומוזנחות, זאת לא הכוונה.

זהירות טרנדים! המוטו שלי, זה להתאים את הטרנד אלייך ולא את עצמך לטרנד. אם גבות עבות פחות מחמיא למבנה העיניים שלך, אז אפשר לוותר עליו.


טרנד של גבות עבות צילום עצמי
טרנד של גבות עבות צילום עצמי


פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page